Friday, 16 November 2012

CUTI2 LALA~~~


ASSALAMMUALAIKUM .. HAVE A SIT .. 
Ohoi saudara,sahabat,rakan2 . Haha sonok cuti ? . Ade kata best ada kata x . NORMAL MANUSIA . Haha . Take a break dga jap storie nih . Jgan kutuk tau haha .

Aq nak bercerite. Ni kisah aq . Aq x tau cmne aq leyh suke sorang awek nih . Ni cite cinte ah . Haha . K dye nihh kalu tgok dri jauh mmg omey3~ haha pergh aq rase bnyak mnat dye nihh huhu . Tapi ukan nak ckp dye sgkut kt aq . Dye kalu x knal mmg nmpak cm pndiam tapi kalu smbang haha mcm2 . Dye lawak punn ade . Kutuk aq pon ley tahan haha.Aq dpt rasakan yg dye nihh kuat agama.Aq rasakan dye nihh lain dri pompuan2 yg aq knal nihh . Tapi apakan daya . Haha psan aq kat yg bce nota ringkas aq ni JGN LUAHKAN PRASAAN KAT ORG YG KITA SUKA SMPAI TUHAN SNDIRI YG TEMUKAN KITA. Haha tu moralnye . Oleh sbb dsakkan kwan aq yg mmg indah (bukan na slhkan hmpe k). Sruhnye aq ckp kt awek nih . Diorang sruh luahkan -_- . Aq bgi coklat tyme bbm lpas 9/11/12 . kirenye kalu aq dpt uhh 10/11/12 ah uh dah bjet ah :P . Tpi tu ahh . Dye ckp kt aq dye ukan jnis kapel2 nih . Aq dgn tnang brkata tape aq un cmtu gak . Aq cume na luahje . Haha mmg ah tpi hati sape tau enn ?? . Aq tau lpas aqckp aq suke kt dye tu antara dua je . Kapel atau x rpat cm dulu . Kirenye aq tunjuk jantan ah ckp en tpi lama2 aq rasa mnyesal sbb hakikatnya dye mkin hlg . Mne rply txt aq dah. IM pun nak x nk .Tpi aq x ksah sbb sblom ni dye dah tunjuk kt aq erti kbahgiaan uh dan aq dpt rasekan wlaupun skjap  . Aq cube jdi mnusia pling jujur . Aq dah x tipu hati aq dgn brsmbunyi x gi tau dye aq suke dye . Mmg aq x mampu bgi kbahgiaan mcm mana Nabi bagi dkat Siti Khadijah . Aq x mampu bina EIffel Tower sbgai tugu cinta aq kat dia . Aq x mampu mmberi cinta shbat Syahjahan kpd Mumtaznya dan aq x delah seromantis romeo kpda jullietnya . Aq hanya insan normal yg brnama Farihin dan aq hnya mmpu mmberi sekeping kejujuran beserta doa yg ikhlas dri hati yg kcil ini . Aq cume na tgok dya bahagia dan tertawa wlaupun dri jauh dan bukan aq yg bahagiankan dia . Ckuplah mlihat dia tersenyum wlaupun senyuman itu bukan untuk aq . Sesungguhnya aq rasa aq x layak untuk wanita cantik,alim,baik,comel sperti dia. Dia sempurna di mata aq . Aq x ksah kalau aq x bernilai bagi dia . Dia mnyampah tgok aq dah ke skalipun . Dia ttp sempurna bagi aq . Perempuan yg baik untok lelaki yg baik . Aq tahu tuhan maha adil . Aq x baik kot untok dye . Tape aq doakan dia dpat org yg ckup baik yg boleh bahagiakan dia . Bygkan dialah yg aq cari dlm brjuta . THE ONE akan ttpi dia bukan milikku dan x kan sesekali mnjadi milik aq . Bygkan perasaan itu . Andaikan dia mnjadi milikku . Aq akan mmbuatkan tiap2 harinya akan mnjadi lbih indah dari hari sblum itu dan itu janji aq tpi xkan terikat pun janji tu . sesungguhnya aq mnyesal luahkan perasaan kat dia. Ptotnya aq biarkan . Biarpun dia bukan milik aq tpi aq akan ttp bahagia txt ngn dia sume tpi skarang ? . Haha x apalah andai itu takdirnya
P/S: Ni ahh awek uhh .KHAIRUNNISA BT BADIOZAMAN. Cantik en? haha kpd readers yg bce niyhh snyap je ehhh  jgn bsing2 kalu x !! haha .. just membe2 dye yg bce jgn gtau dye psl blog nih . mmg aq x mpdan ngn dye un enn ?? haha tpi aq syg dye sgt doe .. haha .. syes aq x tpu .. aq syg dye doe ....
aishiteru ...

.
.
.
.















Thursday, 16 August 2012

RayA oh Raya

JALAN KEMBALI KE RUMAH ~ ~ ~
Derr dah stat nk raya derr. dak2 seratas dh blik smalam. Taiping dh mula terang bnderang dipenuhi cahaya2 yg mnyinari seluruh pelusok kota. Dentum dentam sahutan mercun. Suasana yg sume org rindu. Nostalgia nye sgt2 ~ ~ tapi bukan itu yg nk dibicarakan. Ini .Tentang pergaduhan yg x lain x bukan event of the year SUCAFRALIEX VS OREO ! ! ! ! because of her attitude man ! ! . .wat da fish ~ ~ stating mlm 3 hari sblum bbm iaitu mlm isnin 13.8.2012 tarikh dimana pertumpahan air liur antara dua pihak dri stu puak. stating dye kami mmg dh lama pnas ngn oreo uh . tau2 lak pompuan pon dok pnas gak .. pe lgi DIN(gambar rajah 1.1)telah menggunakan bankai,shikai,sepai,hgga khabisan tnaga luaran mhupun dlaman hnya ntuk memaki seekor bit** . . dhsyat
gambar rajah 1.1
gambar rajah 1.2
agak keng pergaduhan . . satu form support brother kt atas nih maki oreo . . dibntu lgnda2 4s yg lain ..  CHAOL,RAY,SHAWN,OYEN,INU,BARD,ANDY. Salam terakhir di sampaikan oleh saudara Hariz Dan(gambar rajah 1.2) yg berbunyi "aq x kisah hg ngn hanis dlu aq buat x tau..skang tngok2 hg dgn jongang uh..dh lah aq gadoh ngn knowing sbb hg..sial.." andy ngamuk gila babi pas bakar surat yg OREO tulis uh . .





HAHAH GOOD JOB TEAM . . sucafraliex bond will never broke . . knowing is a part of sucafraliex . . walaweyh . . we rock da form laa . . good job . .


HAHAHA pape pun . . slamat hari raya maaf zahir dan batin . . lame x update tade mood . . ade event bru update . . haha . . salam ~ ~

Wednesday, 14 March 2012

CUti Bulan 12 2011 . . Aktivit! SaYA ! !



hhaha . . ni kisah aq ,bard,hidram,ekarl,hazwan,falah,andy,bean(TUAN RUMAH)
KAMi hangout kt KL sbb dh x tau nk wat pe cuti skolah uh . . gi TIME SQUARE THEME PARk . . jumpe SHASHA ngn FANAB haha . . msuk Theme Park uh . . rumah hantu suma . . haha . . ade gak cuak nk masuk . .demn hidram ==' . .  papewpown nice day ! ! . . luv u all ! !

Tuesday, 13 March 2012

I Hat3 U mor3 ThAN evERyBodY elSe but I lOve U more tHAN I hAte U ~

haha . . syg kamu lahh . . sume membe aq . . 
mane yg ade membe2 uh . . tman nk ingt kan . . hargailah mereka sbagaimana tiada lagi hari esok untuk mnikmati brsama mereka ~ ~ ~


Arghh TNSYEN aq Gmba niyH HAHAHA

Sunday, 11 March 2012

==" SPAM

tnsyen2 ~ ~

HAr!2 yg Akan DTG . . AdakAH Seperti SELALUNya ? ?

 LAme lah tsgt2 x update blog niyh . . al maklumlah dok skolah asrama . . SBP =Saya Budak Penjara kah3 .ni nk smbg psai pa x tau . . haha glak ja lah haha . . INdah . . satu perkataan yg aq x leyh gmbarkan sbb aq msih mncari apa mksud keindahan hidup . . WAhhh ni dh tlebih indah ! ! ahah . . haha . . Yohoho . . sbenanye nk ckp skit . . keindahan yg aq cri niyh . . haha mngkin x lah indah mane kowt . . tpi dimata aku . . dialah yg trindah mungkin . . .
WArghh susah sgt en nk ckp 3 prkataan tu en ? ? . . haha . . sape lah unlucky person yg aq suke tu en? ? haha







*mungkin hanya dia . . harta yg pling terindah . .di perjalan hidupku sjak grak dnyut nadiku*