Friday, 16 November 2012

CUTI2 LALA~~~


ASSALAMMUALAIKUM .. HAVE A SIT .. 
Ohoi saudara,sahabat,rakan2 . Haha sonok cuti ? . Ade kata best ada kata x . NORMAL MANUSIA . Haha . Take a break dga jap storie nih . Jgan kutuk tau haha .

Aq nak bercerite. Ni kisah aq . Aq x tau cmne aq leyh suke sorang awek nih . Ni cite cinte ah . Haha . K dye nihh kalu tgok dri jauh mmg omey3~ haha pergh aq rase bnyak mnat dye nihh huhu . Tapi ukan nak ckp dye sgkut kt aq . Dye kalu x knal mmg nmpak cm pndiam tapi kalu smbang haha mcm2 . Dye lawak punn ade . Kutuk aq pon ley tahan haha.Aq dpt rasakan yg dye nihh kuat agama.Aq rasakan dye nihh lain dri pompuan2 yg aq knal nihh . Tapi apakan daya . Haha psan aq kat yg bce nota ringkas aq ni JGN LUAHKAN PRASAAN KAT ORG YG KITA SUKA SMPAI TUHAN SNDIRI YG TEMUKAN KITA. Haha tu moralnye . Oleh sbb dsakkan kwan aq yg mmg indah (bukan na slhkan hmpe k). Sruhnye aq ckp kt awek nih . Diorang sruh luahkan -_- . Aq bgi coklat tyme bbm lpas 9/11/12 . kirenye kalu aq dpt uhh 10/11/12 ah uh dah bjet ah :P . Tpi tu ahh . Dye ckp kt aq dye ukan jnis kapel2 nih . Aq dgn tnang brkata tape aq un cmtu gak . Aq cume na luahje . Haha mmg ah tpi hati sape tau enn ?? . Aq tau lpas aqckp aq suke kt dye tu antara dua je . Kapel atau x rpat cm dulu . Kirenye aq tunjuk jantan ah ckp en tpi lama2 aq rasa mnyesal sbb hakikatnya dye mkin hlg . Mne rply txt aq dah. IM pun nak x nk .Tpi aq x ksah sbb sblom ni dye dah tunjuk kt aq erti kbahgiaan uh dan aq dpt rasekan wlaupun skjap  . Aq cube jdi mnusia pling jujur . Aq dah x tipu hati aq dgn brsmbunyi x gi tau dye aq suke dye . Mmg aq x mampu bgi kbahgiaan mcm mana Nabi bagi dkat Siti Khadijah . Aq x mampu bina EIffel Tower sbgai tugu cinta aq kat dia . Aq x mampu mmberi cinta shbat Syahjahan kpd Mumtaznya dan aq x delah seromantis romeo kpda jullietnya . Aq hanya insan normal yg brnama Farihin dan aq hnya mmpu mmberi sekeping kejujuran beserta doa yg ikhlas dri hati yg kcil ini . Aq cume na tgok dya bahagia dan tertawa wlaupun dri jauh dan bukan aq yg bahagiankan dia . Ckuplah mlihat dia tersenyum wlaupun senyuman itu bukan untuk aq . Sesungguhnya aq rasa aq x layak untuk wanita cantik,alim,baik,comel sperti dia. Dia sempurna di mata aq . Aq x ksah kalau aq x bernilai bagi dia . Dia mnyampah tgok aq dah ke skalipun . Dia ttp sempurna bagi aq . Perempuan yg baik untok lelaki yg baik . Aq tahu tuhan maha adil . Aq x baik kot untok dye . Tape aq doakan dia dpat org yg ckup baik yg boleh bahagiakan dia . Bygkan dialah yg aq cari dlm brjuta . THE ONE akan ttpi dia bukan milikku dan x kan sesekali mnjadi milik aq . Bygkan perasaan itu . Andaikan dia mnjadi milikku . Aq akan mmbuatkan tiap2 harinya akan mnjadi lbih indah dari hari sblum itu dan itu janji aq tpi xkan terikat pun janji tu . sesungguhnya aq mnyesal luahkan perasaan kat dia. Ptotnya aq biarkan . Biarpun dia bukan milik aq tpi aq akan ttp bahagia txt ngn dia sume tpi skarang ? . Haha x apalah andai itu takdirnya
P/S: Ni ahh awek uhh .KHAIRUNNISA BT BADIOZAMAN. Cantik en? haha kpd readers yg bce niyhh snyap je ehhh  jgn bsing2 kalu x !! haha .. just membe2 dye yg bce jgn gtau dye psl blog nih . mmg aq x mpdan ngn dye un enn ?? haha tpi aq syg dye sgt doe .. haha .. syes aq x tpu .. aq syg dye doe ....
aishiteru ...

.
.
.
.















1 comment: